8 apr. 2011

Bigger than the twilight love affair!

MTV <3 Sjukt bra kanal! Har ju inga kanaler i Norge så att kunna se på (en stor) TV känns så lyxigt! Massa partymusik just nu - I like!
Har legat och degat sen klockan 9 i morse men börjar ta mig i kragen nu genom att
- Klä på mig, hängslebyxor med thights, svart linne och college-tröja
- Sminka mig
- Inte fixa håret (knullrufs är min STIL) ;)
- Baka tårta a la Josefine till tjejkvällen klockan 7!

Så laddad! Underbart vårväder också, vaknade till fågelsång och strålande sol. Nu har dock solen gömt sig lite bakom molnen men det är perfekt vårväder ändå. Ska snart ta en promenad ner på Bengtsfors och kolla läget på Strömkulle - Long time no seen! Hoppas jag får träffa på lite godingar där nere.

Annars har jag mest äcklat mig med att äta glass ur paketet och dricka påskmust direkt ur flaskan - FF, woohoo! Tonårsfasoner i några få dagar till som att gå i pyjamas till klockan ett på morgonen och få gratisfylla, fast pyjamasen kommer jag nog aldrig sluta med. Ni ska se att jag sitter där på åldershöst i snoopy-shorts och en urtvättat solblekt turist-Tisha ifrån Kreta!

Anyhow. Nu väntar jag på att kakan ska svalna innan jag ska rasta kameran, den är också superladdad!
Ska nog fårsöka på tag i mitt Lin också, undra om hon är Bfrs en dag som idag som idag. 
Whiho! Jag är så glad idag! Känner mig gladare än.. än... än... Försökte komma på någon seriefigur med obotlig optimism men jag kom inte på någon så jag vet inte, men jag KAN vara gladare än vilkenseriefigur somhelst just nu! Pirr i magen! 

XOXO <3


Viva Tequlia!

Inga kommentarer: