13 apr. 2011

Don't you worry 'bout a thing mama

Inspirerad av Victor som har gjort 8 inlägg på en dag för ni mitt tredje gången gillt:
Update: Ingenting har hänt. Sitter fortfarande i soffan, kan fortfarande inte andas och Ebba är fortfarande på date. Detta resulterar i att jag fortfarande är bitter.


För att spä på min misär, mitt olyckliga liv (tillfälligt, men ändå) skiner solen och såg jag en joggare utanför fönstret. Ja, det är svårt att ta till sig att alla andra inte har det lika hemskt som jag. Jag vill också ut och springa i solen, bli av med all tårta som sakta men säkert bildar ännu fler (och större) love-handles runt min midja.
Fast herregud, love-handles låter ju som något man älskar. FETTVALKAR heter det. Åhhh... 
Jag känner mig så dramatisk att jag säkert hade kunnat skriva en 1800-tals roman just nu då varje mening består av 178 st ord och varje liten blink och varje litet ryck på munnen beskrivs ingående på 45 sidor. Vardera, asså.


Tänkte ändra min bloggdesign men kom fram till att jag inte hade någon inspiration.
Tänkte lägga in alla foton från min födelsedag och ladda upp men insåg att jag inte orkade koppla ur och koppla om alla jobbiga usb-sladdar. Orkar dessutom inte hämta min kamera.


Diskat har jag gjort och ätit kvällsmat. Tack och lov köpte jag halstabletter igår men det känns mer som om de förvärrar än läker. Billiga norska hastabletter... Grr...


Nu ska jag sova och vakna av mitt alarm halv sju imorn bara för att sjukanmäla mig då också :( Det var andra tider när mamma kunde göra det åt en... 
Ne nu ska jag krypa till sängs med vattenflaskan, toarullen (ifall jag börjar blöda näsblod), mobilen och min dramatiska roman "Försoning". 


Godnatt till er och Krya på dig till mig.
Puss <3




Bara för att påminna mig själv om något bra såhär på kvällskvisten. Nu: Sängen!


Inga kommentarer: