29 apr. 2011

Even though I dance I can't feel a thing

Ah maaan, jag tror jag jinxade mig själv igår :(
Skrev ju att jag gillade alla på mitt jobb - Hejdå jobb.
Eller hejdå 50 % jobb och då suger det ju. På DnB Nor alltså. Nu är de tydligen fullsatta (alltså har alla ordinarie anställda på plats) och då behöver de inte mig mer än varannan dag då en anställd jobbar 50%... Gaah, suger. Kommer bli så insane jobbigt om jag måste åka runt till ett nytt ställe varje eller varannan dag...
Men vad var det någon sa.... "Don't cry because it's over, smile because it happend". Så vare ju. Ska bli mitt nya motto tror jag, jag som så lätt är ängslig och får ångest över allt, grämer mig till tusen innan något ens inträffat och sen går allt som smort ändå.
Fattar aldrig att jag aldrig lär mig att jag faktiskt är ganska bra och klarar det mesta. Jag är ju faktiskt inte så jävla misslyckad. Varför försöker den onda sidan i mig alltid se det absolut sämsta och varför är den onda sidan alltid starkare?
Är alla såna här?


Många frågor. Ibland saknar jag att ha någon som kommer med sjukt bra svar på allting och som får mig att sluta vela och bara hålla käften och låta livet leva med mig istället för att jag ska försöka leva livet.


Nu ska jag fixa det sista innan jag drar hem till Sverige, får se vad helgen bjuder på! Överraskningar hoppas vi :)


Solen skiner i alla fall. Varmt, ljust, grönt och blått.
XO <3


No more gang at work :(
LETS PARTY ON THE WEEKENDS!

Inga kommentarer: