28 apr. 2011

I just kept the shoes on

Godkväll mina vänner. Hög tid för Josefine Nilsson att sova typ nu.
Men oj vad produktiv man kan vara på en timme!
Diskat och ställt in allt, packat upp min väska, alla mina påsar, sorterat kläder, packat upp mina träningskläder, packat ner kläder inför helgen, tvätt och icke tvätt. 
Plockat i ordning, slängt soppåsen, tagit in alla skor... Stängt alla fönster, laddat alla mobiler och mp3n, bytt lakan i sängen och tvättat bort sminket och ska snart borsta tänderna. Gott!


Packa upp och packa ner, och ändå suger jag på att packa. Känns alltid som man glömt något fast man egentligen alltid packar ner för mycket? Och ändå är det bara över en helg?
Dock har jag verkligen alla mina grejer som jag tycker om (utom min säng) här i Oslo så det blir till att packa ner dem hela tiden. Hoppas dom gillar Swebus.


Ne nu blire sängen, pronto!


Sleep thighty, xo <3

Inga kommentarer: