30 apr. 2011

I want to put butterflies in my hair

Hahaaaa, jag älskar impulsiva saker så nu ska jag till Götet och mysa med mitt Lin på Valborg, yeah!
Hejdå Bengtsfors, kommer inte sakna dig så mycket alls. Saknar egentligen inte Bengtsfors så mycket alls, mest min familj och att slippa laga mat jämt.

Men gott att göra något ikväll i alla fall. Hatar att vara menlös. Hellre benlös? Asså inte ben, utan typ, bena man har i håret. För den är obefintlig i mtit hår i alla fall, så det passar ju bra..? Ehh?
(Nej jag har inte druckit något, är bara allmänt konstig och på bra humör idag.)

Nej nu ska jag sluta flumma och börja packa, igen. Idag går det lätt för jag behöver inte ens packa upp allt utan bara packa ner min necissär, whiho! Kläder har jag på mig och blaha blaha, bara smink och plattis som ska ner. GUD VAD KUL DETTA SKA BLI JAG SLIPPER VARA MENLÖS OCH ÅKA TILL ÅMÅL FÖR ONCE IN MY LIFE!! Yej me!

Hoppas ni får en underbar Valborg <3
XO!
'
Linet, Skippy och Jag utanför Roxy Bar i London, <3

2 kommentarer:

Linet med flinet sa...

Vem är skippy? haha.

Josefine sa...

Skippy är din vän lina.