23 apr. 2011

Not hundred but a thousand

Hoho, här sitter jag i mina nymålade naglar och torkar! Så vad är bättre än att blogga lite grand såhär på eftermiddagen.

Kära blogg:
Idag vaknade jag upp till en dukad frukost. Jag blev mätt på rostad bröd och ägg, eftersom det är PÅSK. Sen hade såklart inte min fina mamma glömt de obligatoriska påskäggen så nu är jag ännu mer gödd. Eftersom min älskade IBS-mage inte älskar godis lika mycket som min tunga har det resulterat i ballongmage hela dagen. Men jag ignorerar.
Klockan 11 var det påskparad! Var där med Sara och njöt av sol och spanade in alla ambitiösa påskgubbar, påskkärringar och en ninja innan vi drog iväg till mormor och morfar och hade en spontan liten släktträff - åh så mysigt! Satt och njöt i solen med min mysiga familj och gosade med Märta, en katt. (Tyvärr ingen kyckling, det hade ju varit så passande.)

Sen har jag solat och fått ränder! Och miljoner fräknar så nu är jag iklädd sommarklänning och redo för en helkväll med mina brudar ute i Laxarby! Åh gud vad jag längtar, ska bli så himla mysigt att träffa allihop igen <3

Håkan-konserten var så otroligt bra igår också! En helmysig konsert och WOW vad snygg den mannen är! Helt extremt galet söt! Jag tror jag blev lite kär faktiskt. Det var inte så många i Löfbergs Lila-arenan men det blev en jättebra stämning, alla sjöng med hela tiden och Håkan hade extremt bra scen-närvaro och ljud och ljus var också jättebra. Ångrar dock lite att jag glömde öronproppar, har aldrig en tanke på sånt.. Aaaahhh. Kommer väl antagligen få sota för det senare i mitt liv.

Alla goda ting är tre säger man ju, men nu ska jag bryta trenden!
BRA:
- Sol!
- Ägg!
- Att man kan äntligen gå barfota!
- Korallfärgat, helst matchat med orange!

Ahh, härliga tider.

Inga kommentarer: