23 apr. 2011

You can't run away 'cause I was born to hunt

The party's in my head!

Sitter och skapar världens grymmaste party-list: fezzzt 11
Alla får ta den för jag är så snäll idag och för att jag ska bli DJ.

Vinet ligger i kylen, Eve gör sig snygg och snart kommer väl dom andra brudarna får vi verkligen hoppas :)
Kommer bli great! Hoppas bara det är massa kul folk ute, fast vad kan gå fel när man har världens goaste kompisar egentligen.
Det är ju det enda som betyder något egentligen. Vänner och familj. Idag har jag varit tvungen att ta ett djupt andetag ett antal gånger och påminna mig själv om de som är bra i mitt liv och rensa ut alla tankar som oavbrutet knackar på. Vad är det här för jävla skit?!
Jag ska sluta vara så jävla jobbig och bara bara vara allt och ingenting istället. Låtsas att livet inte har något syfte och att man kan slösa tid på precis vad fan man vill.
Ung och dum var det ju och sluta komplicera allt hela jävla tiden, "Åh, Josefine!!"

När saker känns för krångliga tänker jag alltid framåt.Lite fegt kanske att bara undvika skiten men vad ska man göra? Lika bra att hoppa över de dåliga staierna i livet, acceptera dem, glömma dem och fokusera framåt.

Life will knock you down sometimes, and that's okey. But what's NOT okey is when you let life keep you down.

Nu ska jag dricka vin.

XO <3

2 kommentarer:

Linda Johansson sa...

Den nya designen, me like! Pusssss

Sara Persson sa...

Du är fantastisk Josefine! :) är så glad och stolt över att vara kompis med dig! man vet precis vart men har dig och att du alltid bryr dig om man är ledsen eller glad! du är så snygg, snäll och underbar, glöm aldrig det!

Puss Sara