27 apr. 2011

Who put the sugar in the saltshaker?

Åh det är så varmt och gott väder här i Oslo och det är så fint och grönt överallt. Vill knappt ha semester längre ;)
Fast jo det vill jag. Och Peace and Love är beställt! Whiho! Fatta vad grymt det kommer bli, längtar som bare den...! Gaaah. Känns typ inte som om jag kommer hinna ha ens 5 minuter på campingen så många band som jag vill lyssna på... 
http://www.peaceandlove.nu/festival/artister/


Sen har jag två superbra filmtips också:
- Red riding Hood, den nya filmen om "Rödluvan och Vargen" som jag och Tom såg i söndags, rekomderas verkligen, heta skådisar och bra story!
- Case 39 med Renee Zellweger som spelar en socialarbetare men även den här filmen får en twist på handlingen, överraskar en och skrämmer en.
Två bra thrillers! Se!


Nu har jag tyvärr inte så mycket blogg-tid för jag måste iväg och träna lite innan jag ska spela kubb i Vigelandsparken med lite söta människor! :)
Ska försöka hinna sitta lite mer ikväll, håll till godo!


XO <3

Inga kommentarer: