14 apr. 2011

You have to be alone some of the time

Yeye, krya-på-mig-planen går ganska bra!
Känner mig fortfarande piggare sen igår och bilderna från min födelsedag är uppe på facebook och nu ska jag laga hälsofrämjande mat i form av kikärtsbiffar, broccolimos och avocado-röra! Massa vitlök och örtor, känner på mig att detta kommer bli bra!


Annars lyser solen fortfarande och finarse väder blir det. Glömmer bort att klockan bara är elva, har ingen koll på tiden nu för tiden, höhö. Kanske också är ett tecken på att man blir gammal?


Recept på kikärtsbiffar hittar ni :: här :: Fullkomligt älskar hemmets journal! Ojdå, ännu ett tant-tecken?!
Hahaha, får väl börja gå med gångstavar snart också då.


Nu ska jag laga mat, puss och hoppas solen lyser på er!


http://www.tantvarning.se/ <<<------- Borde kanske starta något liknande när jag blir pensionär.

Inga kommentarer: