14 apr. 2011

Shake of the bad news!

Från och med nu är det Håkan Hellström som gäller. Måste ju börja lyssna in mig nu såhär en vecka innan konserten, gaah! Längtar!


Har i alla fall duschat nu, rakat mig och skrubbat mig riktigt ordentligt för då känns det som om sjukbacillerna försvinner från kroppen. Helst hade jag velat byta sängkläder också men det får vänta, ny pyjamaströja blir det ikväll i alla fall, den andra ska slängas långt ner i tvättkorgen.


Nu känner jag mig väldigt redo för en liten promenad i solen. Jag har mina halstabletter redo och pälsar på mig ganska varma kläder. I alla fall halsduk för det sa Ebba att jag skulle ha ^^
Blir så rastlös av att sitta inne, tur att jag har min bok av Marian Keyes - Änglar. Har snart läst halva och den är så bra! 
Men nu: Promenad!


<3 
Ja jag har lurat mig sjääälv
För många gånger nuuu!
Jag trodde kärlek som diiiin
Var lätt att fånga nuuuuuuuu - aaaah-aah-aaaah!

Inga kommentarer: