28 apr. 2011

You should die alone

Åh gud. Nu är jag så mätt. Igen.
Idag har jag haft ännu en otrolig ätar-dag då jag aldrig kan känna mig mätt utan bara äter, och äter, och äter. Typ var tredje timme hela dagen och det är lite små portioner heller, åh gud. Jag motverkar verkligen beach 2011 här... 
Men jag har i alla fall promenerat runt idag, jobbat som en galning och skrattat som en tok inne i oppvasken med Ahmed, herregud vad den mannen är kul! Har sagt det förr men jag måste bara säga det igen att jag verkligen ÄLSKAR mina arbetskompisar, ni är helt fantastiska.
Och sen har jag följt Ebba till bussen :( Så nu är jag ensam och ledsen och har tröstätit, buhu. 
Men före det så tränade jag så vi låtsas att det går jämt ut idag, eh... 
Usch varför ältar jag sånt här? Vad är det här för jävla skit?! Jävla tjej-grejer. Fy fan vad fånigt. Käften Josse.


I alla fall var måndag en seg, go ledig dag som kändes som söndag så jag fattar inte riktigt att det är fredag och att jag åker hem (igen, jag vet men det är ju Valborg). Ska ju hämta min cykel också! Sen ska jag cykla till jobbet varje morgon klockan halv sju, haha. Då kommer den lilla blonda svenskan susandes på sin senapsgula cykel, det ni.


På tisdagen blev det jobb för första gången på två veckor(!!). Kändes faktiskt lite nervöst men det gick hur bra somhelst och hela veckan har susat förbi.
Sen kom Moa, min älskade Moa på tisdag eftermiddagg och myste med mig. Jag älskar henne också - Jättemycket. Hon är helt otroligt fin den människan. Så himla ärlig med sitt sätt att vara och så otroligt snäll. What would I do without you? Hur lång tid kan det ta att bygga upp en sån idiotbra vänskap? För oss tog det mindre än ett halvår och nu vill jag aldrig vara utan dig.
Vi myste i alla fall i Frognerparken, lagade lite sådär misslyckad paj men den smakade gott i alla fall, haha. Och sen somnade vi i bäddsoffan ^^


Onsdag, idag? Nej igår. Haha. Jag och Moa åkte trikk på morgonen och hon är nu i Wien hos Mimmi. Tänk vad långt man kan komma på en dag?
Jag kom till Elixia och sen till Frognerparken igen och spelade kubb med Kristina, Fredrik, Ebba och Chatrin - Hur kul somhelst! Jag och Ebba gick all out med hejarramsor, cheerleading och vann 2 av 3 gånger tack vare att Fredrik, när han var i det andra laget, slog ner kungen, 2 gånger.
Sen förlorade vi när han var med mig och Ebba också, haha. Lelle Fred <3


Idag torsdag, tja, ätar-dag. Kul och bra dag. Sol-dag. Kärleksdag. Planeringsdag. 
Det är så mycket som händer och växer i mitt liv just nu så jag vill aldrig mer gå tillbaks till det som var och det känns så skönt. Njuter av varje dag och det ser ut som om sommaren kan bli här i Oslo också, älskar den här staden. 


Ne, nu ska jag ta tag i min röriga att-göra-lista och sen ska jag vara lite avundsjuk på Ann och Victor som är i London just nu.... Grrrr...  


Äh. Up and get going, disk, lite packning, ladda mobilerna! Packa upp, packa ner... Get going.


Take care, XO <3




Jag och Min sambo <3






Underbara Oslo <3


Världens finaste brudar <3

Inga kommentarer: