30 maj 2011

I can transform yah!

Lyssnar på MTV och Chris Brown och blir så jääävla danssugen!
Vill bara dansa röven av mig, shake that asssssssssss.... Kan ju inte säga annat än att jag längtar till Siesta och förhoppningsvis partey på campingen med massa härliga skåningar - Ge mig! Two days to go...

På dagens agenda står det följande:
- Prova att sätta upp tältet med Linet, kontrollera antalet pinnar och att det inte har möglat sönder
- Ta upp alla rena kläder och sortera (Norge vs festival)
- Packa (skriva pack-lista, googla packlista?)
- Duscha
- Fika med Moa och Lin
- Fika med Marzello
- Handla puder hos Emelie
- Fylla på Halebop kontantkort

Raaaooowwwrrr.... Känns som om det är jättemycket att göra, trots att jag gick upp supertidigt bara för att slippa känna stressen och pressen men ack, det gör jag ändå ty jag fastnade framför Dukes of Hazzard och i nostalgiska minnen nu när studenten närmar sig för alla andra ungdomar och jag känner mig som en gammel kärring.
Saknar mig gamla klass
Saknar alla fester före studenten
Saknar alla vänner som nu har spritts åt tusen håll
Saknar att bo hemma (ibland)
Saknar att vara kär
Saknar att vara nervös
Saknar att längta efter balen
Saknar all stress och planering

Känns som om man minns allt fast samtidigt ingenting, allt gick ju så himla fort på slutet, sak på sak på sak bara BAM BAM BAM - Slut! Slut! Slut! Betyg hit, avklarat dit, sista dagen där... Och helt plötlsigt stod man inför en slarvigt förberedd studentdag som råkade bli hur bra somhelst.

Dom två bästa dagarna i mitt liv:
- 11 maj 2010 när jag tog mitt körkort
- 11 (eller var det 10:e?) juni då vi tog studenten

Två stora saker som jag var väldigt osäker på om jag skulle klara av. Men det gjorde jag. Dom två största bedrifterna i mitt liv... Åh, vad sentimental jag blir! Kollade igenom mina gamla betyg igår också som jag hittade när jag städade bland massa papper. Mitt mål i skolan var att få G i alla ämnen p.g.a. utmattningsdepressionen och prestationsångesten sänkte jag min ribba så lågt det bara gick. Trots detta fick jag bara 2 G och resten MVG och VG. Det lärde mig verkligen att jag kan även utan att pressa mig själv till 1000 % på allt, att saker och ting fixar sig även om man chillar.
Mitt nya motto är no stress. Tänker det typ omedvetet hela tiden, haha.

Ne nu ska jag sluta sitta här och drömma mig tillbaka... Ska faktiskt klä på mig. ;)
XO, loverzzz <3












/ Lycklig chey

Inga kommentarer: