19 maj 2011

I know I've changed but I'm still the same

Eftersom jag inte har så många bloggläsare som Fb-bilder så kommer spännisbilderna upp här istället.
Någonstans måste man ju skryta liksom.




Magmusklerna ligger liksom under fettet, jag är alldeles för glad i mat, choklad och onyttig dricka för att dom ska få synas, men jag börjar bli hyfsat nöjd med min översta överkropp i alla fall, börjar få till en liten V-form, haha!

Var ute och sprang i 40 minuter, emn failade pga av mina knän som inte gillar att springa på asfalt plus dåliga skor och skavsår., men hade verklige INGEN motivation till att träna på gymmet, instängt, mörkt,svett-luktande... Får dra mig dit imorn istället och köra lite på magmördar-maskinen... Fredag och mitt fredagsnöje blir träning. Hej osociala liv!

Nu ska jag duscha, ha deeee!

XO <3

Inga kommentarer: