18 maj 2011

One drop could kill us all

Lill-lördag, mm mm.
Har myst riktigt ordentligt idag genom att inte äta ordentligt, käka brownies och te till kvällsmat, diska lite och kolla på Harry Potter. Min enda avbrott från slöeriet i soffan har varit för en snabb dusch. Ska snart tvätta lite arbetskläder och sen ska jag sova. Känner redan hur ögonen börjar grusas, så himla skönt.

Imorn ska jag träna och det ska bli kewl. Redan torsdag imorn, så himla gott!
Längtar redan tills fredag. Ska stanna i Oslo ännu en helg innan jag åker hem den 27:e. Någon som är sugen på att se POTC 4 med mig på fredag eller??? Gud vad jag vill se den filmen, längtar ihjäl mig! :D

Förövrigt är jag fortfarande så himla pinsamt blek men för snål för att sola solarium. I-landsproblem!!


Försöker bättra på brännan. Men det går ju ganska dåligt idag... För det HÄLLREGNAR!
Vad är det här för jävla skit?! Bild tagen i Stensparken förra lördagen då vi kunde sola en timme eller två.

Nighty night,
XO <3

Inga kommentarer: