9 maj 2011

She was everything, and everything was too much

Hellu. Har precis käkat och tränat- Har även fått köpt mig en bikini (typ) idag. En brun överdel och underdel och sen en turkos överdel, 49:- per st. på Bikbok så jag är himla nöjd.
Lyssnar på Håkan Hellström på radion också. Får se honom igen om två veckor typ - Ihhhhh! Eller blir det tre kanske.. Ahja, Siesta-biljetten är beställd i alla fall och före det ska jag roatripa till Skåne. Måste verkligen haffa Linet och plnaera lite, haha. Men längtar i vilket fall somhelst, kommer bli grymt!


Har även solat lite idag, måste börja jobba på brännan ju.... Vet någon om en sån där bra olja som man blir brun av eller? Tipsa mig! Tror det är någon slags koksnötsolja, google it is!


Menne ah. jag har inte så mycket att skriva idag, mer än att livet flyter på. Jag tränar, jobbar, äter, leker, skrattar och går på toa ibland som alla andra även fast jag är tjej. Hm.


Ni får ha det. Jag återkommer. Imorn blir det mer träning och lite shopping med Ebba, hon ska också hitta sig bikini så blir vi nog snyggast på stranden sen ;) myspys!


XO <3



1 kommentar:

Pätra sa...

jordnöttsolja är bra:D