7 maj 2011

When this pain is gone

Lördag. Och i natt jag drömt så mycket sjukt konstiga grejer. Jag hatar när andra ska försöka förklara sina drömmar i detalj för mig så här får även ni en kortversion:
1. Jag var istället för Bella i Twillight och låg och myste med Edward, fast han var varm och inte kall, mm mm.
2. Någon skulle gifta sig, jag vet inte vem men jag sprang runt och försökte ordna allting för bruden för hon var helt förvirrad och allt var typ "förstört". 
Wierd.

Jag somnade i på röda igår efter att ha tränat i en och en halv timme på Elixia och skypat med Linda. Hann även med att baka muffins, kladdkakemuffins som blev hur bra somhelst! Fredagskos för mig själv framför datorn, haha. Vad menlöst! :D
Men idag blir det bättre för vi ska baka scones nu, mumma! Och sen ska vi ner på marknaden - ska bli så mys!
Nu blire frukost för min mage är hungrig.

Jag lever i alla fall, pysspyss!

XO <3

Inga kommentarer: