28 maj 2011

Where did my chocolate cookie go?

http://www.youtube.com/watch?v=LFgpGA1YQB0 
Dagens låt!
September är en underskattad kvinna, skulle nästan våga säga att hon är Sveriges egna Rihanna, vår lilla pop-prinsessa som skapar lätt-tuggad soft-pop.
Whoooaaa, jag borde ju bli recensent det hör ju jag.

Resan hem gick bra igår, seg men inte lika seg som vanligt. Sen direkt hem och käka pizza - Bengtsforce style.
Somnade i soffan igår kväll efter massa mys med la familia, men vaknade i min egen säng då jag vaknade av ljuset runt halv sex, eller min inbyggda alarmklocka kanske... 
Såg två av mina favoritfilmer igårkväll på TV!!!!! TV!!!!!! Först The green mile och jag grinade sönder heeela filmen bara för att jag vet hur den slutar så börjar jag typ lipa direkt, sen såg jag I am Sam, asså den är så otroligt vacker. Eller båda filmerna är det. Älskar dem och älskar skådespelarna, Tom Hanks och Sean Penn. Dakota Fanning är ju också helt fantastisk. Vas gammal är den ungen nu egentligen? Född -94 enligt IMDb, hur gammal är man då? 16? Jesus.

Idag har jag och pappa varit på en liten shoppingrunda i Åmål, hittat Mors dags-present, köpt kakor och lite kläder till pappsen så nu är även han redo för sommaren höhö.
Jag var ju även tvungen att poppa in på Dals konfektyr, herregud vad jag längtat efter billigt lösgodis! Och större urval än typ 10 sorter varav 8 är gelegodisar som jag inte äter.
Asså jag är verkligen kak-monstret i mänsklig form, det är helt otroligt. Fattar aldrig när jag ska skärpa mig och sluta äta godis istället för middag.... 

Ne nu ska jag ringa mitt Lin och min framtida man för att planera Siesta och lördagskvällen. Helgens stora hajp är ju Bunkern men jag har verkligen INGEN no fricking whatsoever lust att gå och lyssna på band jag inte lyssnar på i regnet... Men känner typ pressen från hela resten av Dalsland så jag slutar säkert där ändå... Raaaawwwwwhhhhh..... 

Nej nu ska jag ta tag i mitt liv. Jag är ju faktiskt påklädd så den biten är ju redan avklarad, check.

XO <3


Äta äta äta äta äta äta Äta äta äta äta äta äta Äta äta äta äta äta äta Äta äta äta äta äta äta.......

Inga kommentarer: