26 maj 2011

It's just another dramaqueen baby,

Känns som jag haft jättemycket att göra den här veckan vilket har resulterat i att jag varit övertrött och skrattat åt allt och ingenting nu i två dagar. Länge leve långt liv!?

Idag har jag i alla fall hittat en SUPERBRA present till min lilla kusin-vitamin Olivia, bra present enligt mig då alltså. Jag hade blivit glad om jag hade fått en/ett sån/sånt här och det är väl lite det man får gå efter.
Missade dock Kristinas konsert men kände att det var så mycket jag skulle hinna med idag, prioritera, prioritera. Gud vad jag är dålig på det där!
När jag ska prioritera försöker jag alltid känna på magkänslan, är jag stressad? Varför? Vad känns kul? Vad ska jag ta tag i först?
Och såklart har man väl alltid den yttre pressen på sig i och med tid, datum, klockslag... Asså gud vad jag längtar efter lite ledighet. Den här veckan har känts så lång! Har vaknat v a r j e d a g och trott att det varit fredag? Och inte ens idag är det fredag. Gud vad trött jag blir på det här. Vad är det här för jävla skit?
I vilket fall somhelst är jag i alla fall superklar med alla mina måsten den här veckan. Go me!
Har lyckats vända alla mina negativa tankar till bra tankar, peppat mig själv och orkat med tre träningspass den här veckan.

Imorn ska jag hem till mami, papi och mina två busungar och få vistas i ett HUS! Fatta vad härligt! Jag kommer nog njuta av regnet faktiskt och bara strosa runt i mitt hus. Åh vad underbart.
Behöver verkligen omväxling just nu.
Funderar på att vara arbetlös ett tag och bara gå runt hemma och göra allt man inte hinner göra annars, typ måla med akryl utomhus, spela gitarr och springa i terräng... Nu ska jag lägga mig och läsa och förhoppningsvis sova så det bli imorn snart. Nu är jag trött på torsdag.

LÄNGTAR HEM!



Inga kommentarer: