18 juni 2011

And oh, those times!

Ooops, råkade äta frukost i 40 minuter... höhö. Seg eller?

Vaknade av en mardröm i morse :( Flera gånger! Drömde, vaknade, somnade om, fortsatte att drömma vidare på samma dröm, något nytt obehagligt hände, jag vaknade igen, osv! Hatar sånt! Så nu har jag en fruktansvärt obehaglig känsla i magen fortfarande - Usch. 
Har gått och mässat "Hakuna Matata, hakuna matata, hakuna matata" för mig själv sen jag vaknade men det hjälper ju inte - ååååh. Stackars mig.

Ne om tio minuter går min morgontid ut och packning tar vid! Päronen och förhoppningsvis minsta lillebrorsan kommer hit en sväng och myser med mig och guess what? NO RAIN! Hoppas det blir uppehåll idag och inte samma piss-väder som igår så man kan gå runt och kolla läget på stan lite.
Vet typ inte någon stad som är finare i regn än i solsken. Alla städer bli verkligen bättre och vackrare på sommaren. Därför vill jag flytta dit det är varmt något, några år. 
Men plugga gör jag nog i Sverige, om några år. Är fortfarande så jäääkla osugen på att börja skolan, och ta seriöst på mitt liv.
Det roliga är att alltid när folk frågar vad jag vill göra av mitt liv och vad jag ska göra härnäst osv. Och jag svarar "jag vet inte, får se vad som händer" verkar alltid folk bli väldigt förvånade och undra om jag är lite konstig. "Har hon ingen plan liksom?" Ne-e. Det har hon inte. För första gången i mitt liv.
Ge mig en utmaning eller en chans och jag ska försöka ta den - Det är ju så livet ska levas! Man ska inte harva runt i hamsterhjulet, man ska försöka skapa sig livskvalité på sitt eget vis. Och alla är olika, så sluta döm folk. Blir så jäkla trött på det där med att man alltid ska stoppa människor i fack.

Men det är en annan historia. Nu ska jag gå och göra vettiga saker och sen mysa med min familj!
Pusshej <3


De delarna av min familj som kommer hit om inte Jonatan överraskar mig... (ha ha ha....) ;)

Inga kommentarer: