18 juni 2011

Cause girl you're amazing

Har precis varit på stan med mina underbara föräldrar och min lilla sambo.
Hur snälla föräldrar har inte jag? Ska vara här i fem dagar till och dom köper massa mat till oss, bjuder på resturang och är hur snälla som helst, I love you!
Ska bli så himla gött att komma hem några veckor och bara njuta av att bo i ett hus, på min lilla väg och sova i min egen säng - myms.
Pengarna kommer väl antagligen rinna bort på festivaler och annat kul men vafan. Pengar är till för att göras åt! Kom igen Josefine och släpp ångesten.

Anyway. Vi gick en gandka lång rundtur på typ 3 timmar och nu lyssnar jag och Ebba på lite Studio Ture och snart ska jag sminka sönder mig bara för att det är kul! Har ju som sagt lite nytt att leka med och ikväll blir det högklackat och barbent. Det är ju för fan sommar! Blir så irriterad på kylan nu så nu skiter jag i den trots att jag antagligen börjar bli lite förkyld :)
Nu ska vi göra lite manikyr också, lördagsfin.

Pusshej <3



Oslo i vintras.

Inga kommentarer: