20 juni 2011

And you love my dark

Åh, lyssnar på Seal nu, älskar hans musik och hans tolkningar. Borde lyssna mer på hans musik.

Kom hem från träningen för snart 2 timmar sen och då började jag laga mat, blev qournbiffar (hemmagjorda) med klyftpotatis, ugnsbakad rödlök och så kokta grönsaker (massa broccoli), myms! Älskar klyftpotatis, eller potatis överhuvudtaget. Och nudlar. Har fått dille på nudlar och vill äta det hela tiden. Bara skyffla in i munnen... Raawrr. 

Eftersom det är måndag borde man ju fortfarande få berätta om sin helg! Hade en jättemysig helg, den bästa på länge faktiskt, eller ja. Det känns väl i och för sig alltid så, haha men den här var verkligen toppen eftersom jag först fick besök av min finaste mamma och pappa och hade en heldag i Olso med promenader och sevärdheter, resturangbesök och packande, haha. Gick upp tidigt bara för att slänga ner alla kläder så nu är det cp-tomt uppe hos mig.. Känns lite konstigt men mest väääldigt gött. Fattar inte att jag äntligen ska få semester i fem hela veckor - Det är ju helt galet, wow vad skönt det ska bli! 3 dagar kvar, det är 22,5 arbetstimmar... Längtar... 
Dom är så söta på jobbet också och frågar hur de ska klara sig utan mig, haha. Jaa ni ;) Ni får väl överleva helt enkelt, jag ska lata mig! :D

Helg i alla fall - Och på lördag kväll sminkade vi oss och gick barbenta ut i Oslo för nu är det fanimej sommar. Jag hade mina nya snygga korallfärgade kilklackar också, mm mm. 
Träffade nästan alla mina fina norskar hos Fredrik och min favorit-danska Camilla också såklart! En väldigt trevlig kväll med massa skratt och dans på Andy´s senare nere i stan.
Sen när klockan var halv fyra gick vi ner på Aker Brygge och tog taxi hem. Storstadsstil.

Söndagen var... Seg. Vi vaknade först runt 11 och jag var vrålhungrig. Försökte äta lite och dricka masa vatten (ha ha) och sen somnade jag om till typ kl tre på eftermiddagen. Vilket resulterade till att jag inte kudne sova igår natt. 
Så har typ sovit 5 timmar inatt och en liten stund efter jobbet men jag vet att jag borde detja sängen nu.. Men det är inte lätt att somna när man tänker så mycket som jag gör ibland... :)
Men det är mysigt. Ingenting känns dåligt just nu. Helt fantastisk känsla. Alla problem har typ lättat. 

Är det så sommar känns?


Sommar 2010 på Gubbeberga

Inga kommentarer: