21 juni 2011

He pretends it's sun in every weather

Har fått dille på en låt med Totta Näslund - En clown i mina kläder. Så himla fin och lugn och bra nu när jag känner att min kropp är på helspänn 24/7. Fråga mig inte varför men jag känner hur hjärtat slår hårt och onormalt fort, magen gör ont och är konstant uppblåst och irritationen är hög samtidigt som toleransnivån är låg...
Heja heja. Glada sommardagar, jag är är på gång!

Lite sådär normala humörsvängningar. Känns dock som att jag är lycklig längst inne och att jag är stressad allra ytterst. Gud vad jag längtar hem igen, haha.
På tal om hem är färdiglagad (hemmalagad) mat det bästa som finns. När man kommer hem från ett träningspass och vet att man bara kan värma upp mat från igår - Äger! Så slipper man stå och bröta med att laga mat i världens minsta kök när man är hungrigare än hungrigast. Sparar massa tid också :)

Jobbet gick helt okej. Stressigt som vanligt men kök är kök. Dom hade dock världens godaste rabarber- och jordgubbskaka som jag unnade mig efter en slitig dag - MUMS! Blir så himla sugen på att baka något liknande.
Sen strosade jag runt på Aker Brygge för nu kl 20 sätter det igång värsta sommar-rean då alla butiker har rea mellan 30-70% plus massa annan sommar-rea. Jag läste i morse på VG.no att norskarna har handlat för lite så det är väl därför det är insane rea/salg/sale överallt.
Hittade en plånbok som jag vill ha. En tunn med massa fack för kort - Ja tack.

Sen gick en promenad i solen till Elixia, vi har haft så himla gott väder idag.
Tränade 50 minuter crosstrainer och ca 20-30 minuter styrka; axlar, rygg, mage, bröst. Hade liiite träningsvärk i magen från igår - Yes, det var längesen.

Nej nu måste ja pudra mitt hår och fråga Ebba om hon vill med ner på staaaan.
Puss så länge! <3




Hejdå från en trött tjej med påsar under ögonen. SOVA KAN MAN GÖRA NÄR MAN ÄR DÖD.

Inga kommentarer: