18 juni 2011

Dance dance dance like a freak freak freak!

Blir en nykter sista ute-lördag här i Oslo. Försöker komma på vilka låtar som ska få en hedrad plats på min partylista 2011. Katy perrys nya låt iaf, och nya sommarplågan med Eric Amarillo såklart... Sen vet jag inte. Haha. Härligt party med två låtar.

Sen har jag googlat på fml för jag visste inte vad det betydde. Hittade den här sidan:
http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20110524160125AAW1WwX
Där det stod också att FTW kan betyda "fuck the world" eller "feel the lemon" -  HA HA! Hur kul? Feel the lemon, gud vad jag har dålig humor och jag älskart!

Nej nu är det hög tid för att fixa i ordning Ebba ;)
Tyckte bara det var så himla roligt med dessa mystiska förkortningar.
Fml betyder tydligen "fuck my life" - HA HA! Hur deprimerande? Hahahahaha.

Inga kommentarer: