17 juni 2011

Lets get rocked!

Wow. Asså jag tror jag lider av en lätt form av narkolepsi. Eller så är det någon slgas gömd trötthet och stress som kryper fram och gör mig helt drogad... Bara fyra dagar kvar av Oslo innan semestern... Jobbdagar alltså, heja mig. Slutspurten liksom.

Hade en ganska bra dag på jobbet idag, thank god. Känns bra att sluta på topp ;) Det kändes inte som om det var så mycket folk idag. Vanligtvis är det ca 600-700 personer som käkar, nu kändes det inte alls som om det var så många, eller så var vi bara ovanligt effektiva idag. Vi hade en tjej som hette Anita som hjälpte oss idag som var "kjempeflink" :).

Regnet har öst ner hela dagen, shoppingbehovet har hållit i sig... Ett tips till alla som bor i stan. Om ni vill köpa någonting - Köp det inte. Vänta i typ 2 veckor så kommer det på rea sen. Eller något annat erbjudande, typ 30 % på allt i butiken. Då känns det ju i alla fall som om man fyndar. Jag och Ebba hade spanat in ett erbjudande från Vita, en typ smink och hälsobutik, där man kunde köpa 2 max factor produkter och få en necissr med mini-produkter i, fattar ni? MINI! Vem kan motstå smink i miniformat? Inte vi. Så jag köpte ett korallfärgat läppstift och en ögonbrynspenna. Helt i onödan, bara för att få min lilla mini-mascara, mini-läppglans, mini-rouge och nagellack i en ful färg.
Jag kanske borde gå en utbildning inom reklam så man får reda på alla tips och köp-trix dom har så kanske man lättare står emot dom sen?
Slänger huvudet bakåt och skrattar högt inför varje elakt försäljningsknep och tänker att "det där kan jag göra sååå mycket bättre! Dåligt!". Och så luras man inte. Man bara lurar andra.

Ikväll är det dessutom konsert på Rådhusplatsen som jag kanske ska dra på, beror på hur vidrigt vädret blir. Just nu regnar det ganska ihärdigt om min regnjacka är blöt så har inte superstor lust att stå där utan tak i mörkret, i regnet, i kylan... Jävla nordisk sommar, vad är det här för skit?
Längtar så himla mycket efter Mallorca så jag tror jag dör. Lite sol och värme tack!

Nej nu ska jag loda runt på Intranätet, imorn kommer min älskade lilla familj - MYS!

Pusshej <3


Mini! <3

Inga kommentarer: