28 juni 2011

When I was a little kid

Sitter och bälgar i mig kaffe och slevar i mig yoghurt om vartannat!
Ska åka om typ, 45 minuter kanske, då bär det av till Dalarna. Känns sjukt coolt. Jag har faktiskt aldrig varit så långt upp i landet, när jag var liten (eller mindre) så åkte vi alltid på semester men i så fall neråt i Sverige, Skåne, Halland, Småland, Gotland... Ibland åkte vi till och med till Danmark!
Det längsta jag har varit uppåt är typ Karlstad tror jag. Om inte stockholm eller Örebro ligger över, har dock ingen koll på geografi.

Grinar lite dock för att vissa band som jag vill se krockar, men man kan inte få allt.
Imorn, onsdag vill jag se:
- Jimmy eat world
- Lykke li
- Kings of Leon

Torsdag:
- Veronica Maggio
- KANSKE p3 sommarsession med The Sounds
- Hanna Turi
- I blame Coco
- 30 seconds to mars
- Mustasch (dessa två krockar dock, buhu)
- M.I.A
- The Ark

Fredag:
- Timbuktu!!!!
- Bob Hund
- Movits! (Krockar...)
- The Sounds
- Petter (krockar..)
- Teddybears!!!
- Social Distortion
- Maskinen
- Soilwork
- Som krockar med The Strokes, gaah, beslutsångest.

Lördag:
- KANSKE Mando Diao
- Säkert! (!!!)
- Filip och Fredrik ?
- Bob Dylan (inte för att jag lyssnar men för att jag måste. Bara för att kunna säga "JAG HAR SETT BOB DYLAN")
- Miss Li
- Håkan Hellström <3

Låter som det i alla fall kommer bli två nyktra dagar här, herregud vad mycket bra musik! Jag kommer dö.
Nej nu måste jag upp och kleta på smink och packa det sista innan Malin kommer, whiho!

Hejdå bloggen (igen) nu ses vi inte på en vecka (igen).
Puss <3


Inga kommentarer: