12 juli 2011

I had a little frog once

ÅSKVÄDER! Har verkligen ingen åskfobi men dator och TV har varit på-av-på-av-på-av-på-av hela dagen och jag har inte gjort någonting kul på hela dagen heller. Har klätt på mig, bra Josse.
Sen lagade jag mat, toast med falafel, tomat, sparris, grillsås, tomatpuré och ost, massa gott alltså. Och sen tänkte jag att bea-sås är gott. Så det åt jag. Och nu har jag haft matkoma i typ 3 timmar.
Fet mat = Matkoma och uppsvälld mage för Josefine och hennes IBS, gaah. Men ibland är det så gott att jag inte kan låta bli.
Har drömt om massa chokladgodis ända sen dess också men inte kunnat röra mig på mig. Så istället har jag och Ann spelat flash-spel, grodspel och uggle-spel! Över msn då. Min fina Ann är sjykiiis. Hade du varit här hade jag bakat muffins åt dig, men nu är du inte det så då slipper jag hähähähä.

Sen tänkte jag städa bland alla mina miljoner saker. Jag kom så långt att jag slängde 5 tomma kartonger som det varit skor och dylikt i, och la alla mina studentsaker (!!!!!) i en låda och slängde massa gamla cv:n. Sen orkade jag inte mer. Gud ge mig styrka.
ETT rum är alldeles för litet för alla mina saker. Jag tror jag behöver minst 3. Har liksom fortfarande O-UPP-PACKADE presenter lite här och var eftersom jag inte får plats med dom? HUR TRÅKIGT?
Får helt enkelt se mitt rum som ett förvaringsutrymme som man sover i tills jag har tid och råd att flytta till en lägenhet i Lund, plugga och få lite pli på mig själv.

Usch vad tråkigt.



Får ingen luft
Blir knuffad runt
Jag dansar men jag känner ingenting alls
Allt går för fort
De andra drog
Andas, andas men det är för varmt

Jag är för full
Du är för ung
Jag ser dig prata men hör inte ett dugg
Letar mig ut
Blinkande ljus
Andas, andas allting snurrar runt

Jag är så svag
Ger dig en kram
Jag ser dig ringa men har inget val
Vi går på rad
Sotiga barn
Barfota fötter genom hela stan

Åh nej
Nu ser du mig
Jag måste rota i väskan efter mod
Jag är så hög
Jag kunde dö
För jag kan göra det som ingen gjort
Som ingen gjort

Inga kommentarer: