15 juli 2011

Time won't let me go

Har en riktig fixardag idag. Tur för mig att jag är utvilad, sov nämligen 11 (!!!) timmar inatt, herregud?
Jag säger ju att jag har narkolepsi ;)

Idag ska jag städa mitt rum, har precis hämtat dammtrasor och nya sängkläder.
Sen ska jag packa 3 väskor (eller högar/påsar snarare).
- En till Mallis, åker imorn! :D
- En till Selje, fjällvandring och surfing, whihooooo!
- En till Oslo, jobbkläder, bankdosor och allt annat tjafs man behöver.

Har dessutom varit nere på läkarstationen idag och kollat upp min hosta men det var ingenting - tur. Har hostat i två veckor och det är så torr hosta och gör ont i halsen :( 100 spänn till världens suraste sjuksyster dock. Vad är det för, ursäkta mig men, jävla kärringar som måste sitta i receptionen på såna ställen som ser ut som om dom vill hugga huvudet av varje patient som kommer? VAD GÖR NI DÄR DÅ PUCKON OM NI INTE VILL HJÄLPA MÄNNISKOR????!!!! Eller ens vill jobba med människor?
Kan inte komma på något bra jobb alls för sura människor faktiskt. Ta er i kragen för helvete när ni är på jobbet eller bli korrekturläsare, dödgrävare eller något annat ensligt jobb.

Nej nu ska jag ta tag i städandet, duschandet, packandet osv osv osv. Önska mig lycka till!

Watch out sun, here I coooome!

Inga kommentarer: