9 juli 2011

When I say:

Kan precis ha hört den absolut sämsta låten någonsin: http://www.youtube.com/watch?v=cZo1MTP8a8A
Tydligen bloggerskan Kissies lillebror som gjort den här "låten", Peter08 Haha! Seriöst, jag dör.
När jag säger Sture säger ni Plan - SturePlan!

Ne ikväll blir det banne mig annat som får spelas tror jag. Riktig musik gärna, typ Maggio ;)

Igår hade jag en förbannat trevlig kväll, även den i åmål med massa goa folk. Sarahs hejdåfest <3 Hon fick en tavla av mig så nu kan hon inte glömma bort mig, haha.
Dock var det ganska dumt att dansa till "whip my hair" för nu har jag världens nackspärr...

Annars har jag en dålig dag idag. Känner mig allmänt sur pga av nackspärr och har en jättedålig utseende-dag. Känner mig jättetjock och så jävla sleten. Lägg till påsar under ögonen, en bad-hair-day och och världens mest jävla uppblåsta mage :(
Dessutom har bror min slarvat bort fritidskortet. Klant.

Solen skiner men det blåser och är typ kallt ändå. Jävla skit. Hatar Bengtsfors, ska bli gött att komma ifrån skiten.

Inga kommentarer: