14 juli 2011

Where are we? What the hell?

Sitter här och känner mig allmänt lodad. Har ingen ork och känner mig arg. Vill inte vara i äckliga lilla Bengtsfors längre, herregud, en vecka räcker! Nu vill jag faktiskt tillbaka till Oslo och JOBBA. Hör på det. Den här latmasken vill jobba. Ha något att göra, bo utan familjen och få tillbaka lite kraft och självsäkerhet!

Det här är verkligen inte för mig. Att bo så här. Längtar bara bort bort bort som bare den. Vill ha en ny lägenhet med massa coola folk i och dansa hela nätterna. Vad är detta för liv att leva egentligen?
Bo i en liten håla och göra ingenting. Nä-ä. Jag flyttar.

Försöker prata med Ebba i telefonen men det går sådär, "överbelastat nät".
Så har legat och drömt mig bort i flera timmar nu, helt seriöst. Bara legat i sängen och varit två månader fram i tiden och önskat att det kunde gått en miljon gånger fortare. Ser framför mig gatorna i Prag och hur vi (Läs: jag och Lina) går runt där med våra ryggsäckar bland massa turister och Prag-invånare.
Hur vi sitter på en strand i Frankrike och delar på en vinflaska i solnedgången. Hur vi inte kan sova på ett sletet vandrarhem i Amsterdam för att folk sitter och sjunger på golvet.

Borde skaffa mig ett nytt liv. Kasta all gammal skit som bara ligger här och skräpar, göra plats i rummet för fler bokhyllor och lådor och ska mig en fucking walk-in-closet. Och typ 200 galgar till alla mina kläder. Hänga upp stångar i taket och sätta lås för dörrarna så ingen kan förstöra mitt universum som jag inte tänker på i.
Bara ha som ett samlarrum tills jag skaffar mig ett litet hus där allt får plats.

Det blir fint.

Ska nog börja spela sims. Låter verkligen som något för mig må jag säga.

Die motherfucker diiiiiieeeeeeeee

Inga kommentarer: