20 aug. 2011

As soon as I hit the stage

God morgon alla love birds!

Har inte riktigt ltid att blogga egentligen för jag ska gå ut på en promenad nu på morgonen, sen duscha och lite senare i eftermiddag ska jag gå och titta lite i affärer med Kristina :) Det som är bra när man VET vad man ska köpa är att jag faktiskt inte köper något annat förrän jag hittar det "perfekta" av det som jag är ute efter. Letar jag efter ett par byxor köper jag faktiskt inte några som jag halv-gillar längre "bara för att". Då går jag hellre i ett par gamla lite till tills jag hittar något jag verkligen vill ha. Självdisciplinen har övats upp mina vänner!

Idag ska vi titta efter presenter till två kompisar och jag ska nog köpa världens finaste resedagbok som jag hittade på söstrarna grönne, min nya favoritbutik. Skiter nog i almanacka och köper den här i stället, kostar drygt 50 spänn och är Så himla Fin!
Ska ta med mig mitt pass också och se om den passar i en sån där hals-väska (vet verkligen inte vad det heter, men tydligen något liknande eftersom det kom upp på google ^^)

En sån här är det, fast en brun och utan ormskinnseffekten (så fult!).
Om mitt pass får plats i den dvs.

Hm, var det något mer...? Nej tror inte det! Nu ska jag smita ner på toa bland alla jäkla bygg-arbetare som är här! Usch, hatar dom! Måste dom vara runt huset och bröta när klockan är mellan 9-11 på morgonen? Så hila irriterande, på en FUCKING LÖRDAG??!! Stryk skulle dom ha! Och Börje med för den delen. Han som anställt dom asså för att han skulle byta fönster. Stryk skulle du ha, Börje!

Inga kommentarer: