20 aug. 2011

You can hear me on the radio

Har haft en så himla grym dag idag! Älskar Oslo. Fattar inte att jag flyttar härifrån, pucko Josefine. Men samtidigt vill jag verkligen fly kyla och regn och jag längtar så himla mycket till att träffa nya människor, lära mig om andra länder, jaga sol och boende, flyga lite fritt.
får se hur jag känner om London, tror det kommer falla på plats när jag väl står där på Borough station, om jag känner ja - detta är det jag vill. eller om jag känner att jag längtar hem, vi får se.

Har i alla fall haft en produktiv dag idag, iklädd snygga kläder. Ibland bara lyckas man med utseendet. Det bara klickar och då känner man sig som en liten sol, och ibland skiter det sig bara HUR många gånger man än byter om eller fixar håret på olika sätt.

Anyway. Efter frukosten gick jag ut och gick en och en halv timme. Kändes helt fantastiskt att gå där medan man kände hur solen började värma mer och mer. Idag har vi haft en ganska varm dag för att vara höst (ja, det ÄR höst för mig nu, lika bra att acceptera det folkens).
Duschade och mötte Kristina på Nationalteatret kl 13 och vi hittade superbra presenter till Laura och Camilla!  Sen träffade vi Camilla och åt glass på Mc Donalds och hon blev jätteglad för presenterna, hon fick örhängen och ett halsband från Glitter.

Sen in på vinmonopolet till mig och Ebba. Vet inte om ett glas vin skadar efter 2 veckor med penicillin men jag tar chansen. Är ju inte kvar här många helger till och vill gärna passa på att gå ut med mina kompisar.
Sen köpte jag min älskade resdagbok! Bilder kommer, så himla fin är den. Och jag har faktiskt hittat en poncho idag också - för 50 spänn! På en loppmarknad i Majorstuen som jag inte visste fanns! Följde med Camilla hem en stund efter vi varit på stan. Så himla härlig tjej, btw. Och så gick vi på marknad och hittade massa fint. 7
GUD VAD JAG LÄNGTAR TILLS JAG FÅR EN HELT TOM LÄGENHET ATT FYLLA MED MASSA FINT!!!!!

Nu ska jag ta på mig min blåa klänning och fundera ut om jag ha uppsatt eller utsläppt hår. Drar till Kristina om en stund och sen drar vi ut och dansar, yej :)
Lovelife <3


Kleinen Krokodil (Schtava på tyschka?)

Inga kommentarer: