2 aug. 2011

Bursting into flames

Måndag: Jobbade med en jättesöt tant som blev jätteglad att se mig och som tyckte jag var jätteduktig, kul :) Trevlig liten kantine, härlig mjukstart efter en lång semester.

Sen skrev jag en bekräftelse på min uppsägning innan jag och Ebba åkte till Adecco, för att sen åka hem och äta, för att sen gå och handla en handduk, för att sen åka och bada i havet. 
Lite korkat av mig kanske men det var så himla gött. vi tog en färja vi inte riktigt visste vart den gick och hamnade på "Nesoddstangen". Wow, säger jag bara. Vilka hus det fanns där!

Känner att jag är för trött för att blogga egentligen. Har sovit en och en halv timme nu och ska bara ner och duscha och sen sova igen. Är som sagt död.

Men tänkte bara berätta att idag har jag varit på en annan liten kantine som också var supermysig och där ska jag jobba resten av veckan :) Fick stå och steka bacon och ägg hela lunchen som var dagens "varmrätt" haha, jag är mästare på att steka ägg.

Men nu ska jag faktiskt skynda mig in i duschen, skynda mig i duschen för att sen soooova - myms!

SAKNAR ER MAMMA OCH PAPPA! Och jag älskar er jättemycket, ingen kan peppa, stötta och hjälpa mig så mycket som ni gör hela tiden - Ni är otroliga och världens bästa föräldrar <3

Inga kommentarer: