4 aug. 2011

I give my body to be back again

Goodmorning loverzzz.

ska snart iväg på jobb och har nyss kekat frukost. Redan torsdag idag? Gott!
Hem imorn direkt efter jobbet :) Slutar ganska tidigt tror jag, Igår slutade jag redan kl 13 och sen gick jag och Ebba och solade lite, det har varit superfinrt väder i Oslo, mm mm.

sitter och pimplar te för tillfället. Den här förkylningen tar livet av mig. Hostade som en galning halva kvällen igår, usch! Det gör så himla ont!" Dessutom hostade jag upp massa grönt slem och när jag kollade upp det på intranätet stod det att det kunde vara lunginflammation? Det som jag kollade mig för för 3 veckor sen?
Kan det ha utvecklats? Kan inte någon bara ge mig ett superpiller så jag blir frisk snart, örkarnteeeee!!! Känner mig offräsch och vill kunna gå i en trappa utan att dö av andnöd!
Ska antagligen åka iväg till Balderkliniken i Åmål på fredag och kolla mig igen, känns inte normalt att vara sjuk i 4 veckor och hosta som en idiot i 3 av dem.

Nog om det.
Igår lagade jag och Ebba fajitas, stekte qournfärs men grönsaker, la en skiva ost på ett tortillabröd i kanten, färs, paprika och lite mer ost - vika ihop. Schuss in i ugnen, 10 minuter senare är det klart. MYMS! det är dock godast med majstortillas men det fanns inte. Det finns ju ingenting bra här i Norge... Åhhh....

Nej, nu ska jag på jobb snart, puss!

Inga kommentarer: