29 aug. 2011

Come a little closer, closer to me

http://victorcallenberg.blogg.se/2011/august/jag-hatar.html?_tmp=ac8ec4678f8b631d761a6ace8df8ba94b959ea51

Fredagens bravader, så fint sammanfattade av Victor Callenberg i ord och bild, eh.
Hoppas glassgubben kom till en fin ice-cream heaven.

Helgen annars var kanon, men slitsam för en gamling som mig.
Åkte hem på fredagen men vidrig huvudvärk. Trodde seriöst jag skulle spy av den, men det blev bättre när jag fick lite luft (för det var seriöst INGET syre på bussen, omg) och hemmalagad pizza med massa mozzarella-ost, myms!
sen drog jag och my private driver Linet iväg till Åmål. Trodde inte det skulle bli så kul men kul var det! Kul ända till klockan halv 6 på morgonen för att vara exakt. Jag dygnade utan att ens märka det.
Fest hos Linda, irra ner på stan - totalt folktomt! Och sen tog det Lina, Victor, Fredrik och mig 3 timmar att gå från plantagen i åmål till rondellen, eh.
Här går vi inte in på fler detaljer mer än att det var en trevlig tur.

Vaknade efter typ 4 timmars sömn och åkte för att hämta Moa så kom vi på att "ja - vi åker till donken". Varför inte gå all out när man redan var så dräggig liksom?
Donken i Säffle och sen roadtripa hem. Jag gick direkt in i duschen och sen somnade jag.

På lördag kväll bakade jag, hade så himla tråkigt och var så himla trött att jag var tvungen att göra något. Sen kom Lina och vi drog iväg till Sara för att träffa henne, Jennie och amanda, så trevligt! Drack och åt upp deras lördags-mys, hehe. Sen drog vi till HC där det var bartömning. minns inte helt om jag hade kul eller jättekul men roligt var det nog i alla fall, synd bara att dom ska envisas med att ha sina jävla live-band hela tiden som suger.
Men det var kul att träffa folk som alltid.

På söndagen följde jag, trots min bakfylle-ångest, med mamma och Jonatan till Torp. Bror skulle ha en jacka och jag lite småtjafs. hittade ett skärp på Bikbok till min poncho, hårnålar, snoddar, ögonfransfärg och... och... en nagelfil. På kicks.
Och ett par örhängen, icke att förglömma!
Tror vår "shoppingtur" gick på typ 1 timme så vi var hemma kl 3 på eftermiddagen, så himla skönt! :)
Eftersom jag är så utseendefixerad tänkte jag färga ögonfransarna innan tågluffen så jag slipper sminka mig, men samtidigt slipper se ut som en sleten turist (fast det kommer jag säkerligen göra ändå).

2 veckor kvar!
Försökte hitta en passande bild, men jag tror inte jag hittade någon som var blogg-vänlig.

Inga kommentarer: