26 aug. 2011

I was never the one to trust

Okej, veckans Inne och Ute-lista!


Vi börjar med det tråkiga:
UTE:
- Regn
- Ha jackan knuten runt magen (bara tyska turister och 8-åringar som får ha så)
- Packa står alltid på min utelista. Innebär bara massa stress.
- HÅR, alltså löst hår, sånt som man tappar när man borstar sig - Så Jävla Äckligt.
- Svett, för det är klibbigt äckligt.

INNE:
- T-bane, går till 99% snabbt och enkelt, plus att dom är fräscha.
- Teckenspråk, för det är sjukt tufft.
- Ny musik på mp3'n, hittade en mapp på HD'n med massa kul musik!
- Senapsgul färg <3
- Varma höstdagar med sol, i motsats till regnet asså.

DÅLIGT!

BRA!

Nu ska jag slänga ner massa bröte i min resväska och sen dra hem och pussa på mina föräldrar och dansa med mina goingar! <3
Pusseli!

Inga kommentarer: