13 aug. 2011

I'm in the basement honey, you're in the sky


Eftersom jag känner mi så sentimental och så kollar jag på gamla bilder från das bilddagboken.se, haha! Detta är jag från sommaren 05!

En gammel paint-bild? wtf?????!!!

Jag på Bengtsgården i 9:an, har Amanda Grens skinnjacka på mig, tydligen.

Eddie, jag och Josefin M gjorde en engelsk film i 9:an som avslutningsarbete, haha!

Jag går ur 9:an och Jonatan går ur 7:an, jeeeesuuuuuuuussssss........ Märks att det var 4 år sen.

Joel när han är med på Gothia cup - mini!!! HUR SÖT? Herregud, vilken söt unge!

 Linda och jag på kräftskivan för 4 år sen!

Första tiden på Karlberg, tror vi hade ensemble :)

Hade typ att jag har kickboxats, åh bästa sporten ever! Saknar det...

Snyggtjej_91 julen... 2006..?

Det är allt ni får, haha. Gud vad roligt, nu ska jag fortsätta kika lite innan jag ska duscha och Lina kommer - ska planera resan idag! :)

Inga kommentarer: