14 aug. 2011

It was such an epic fail

Tror radion har lite musiktorka nu för tiden. Dom spelar ju fortfarande bara Rihanna och Katy Perry? Och spelar dom Lykke Li är det ju bara samma låt hela tiden... Kan man starta en egen radiokanal? Bara sådär? Eller måste man ha utbildning, jobb på SR och massa härj. 
Man kanske kunde fixa någon slags hemsida och live-streama radio, fast då blir det väl antagligen gratis, och hur ska jag ha råd med det är frågan. Hm.

Har i alla fall lyssnat på Rock-Weekend hela helgen och det var trevligt. Gammel bra musik.

I fredags hade vi mys i Långed, ägde sönder och träffade Mimmi efter ett halvår. Älskar när man är med människor man inte sett på flera månader och trots det så känns det inte som om det gått mer än en dag.
Sen tycker jag om när jag har människor som jag såg igår och redan saknar efter en dag (eller bara några timmar). Det är mysigt!

I alla fall så åkte vi buss och härjade på fredagen och jag tog med mina små goodiebags till mina kära. Glömde totalt bort BÅDA mina kameror så tyvärr råder stor bildbrist... Dåligt av mig.
Men presenterna kom i alla fall från den här butiken i Oslo: http://www.grenes.dk/
Finns jättemycket fint, kul, billigt, vackert, kreativt och sånt där man absolut inte trodde man behövde förrän man fick se det där inne.
Har kört massa bil hela helgen, till och från grillningen i Långed, runt i Bengtsfors på lördagen då jag och Linet tog raggen i Bengtsfors och Ärtemark och nu idag när jag har handlat mat ^^
Känner typ nu efter över ett års innehavande av körkort att jag faktiskt känner mig BRA på att köra bil... Har väl kanske inte kört så mycket innan detta heller dock men ah. Det är sjukt kul att kunna köra lite i alla fall.

Idag har vi planerat resan, måste packa till Oslo nu men imorn får ni nog lite detaljer! Är redan nervös men vet att det kommer bli så himla kul och ge mig massa minnen för livet. Att tågluffa i Europa har verkligen varit en dröm för mig sen jag var typ 15-16 år och nu blir det av - YES! 
Danmark den 13 september, sen bär det av vidare till Berlin och Mûnchen...

Just det, packa var det. Gud vad den här dagen har gått fort! Typiskt!

Puss!


Inga kommentarer: