18 aug. 2011

In the top drawer was a knife



Jag och Ebba har precis gjort pannkakor! Måste säga att dom blev helt otroligt goda, små och söta. Såååå nöjd.
Eftersom jag inte tål mjölk hade jag i soyamjölk istället. Typ 3 dl mjölk, 2 dl mjöl, 1 ägg, lite salt och en msk smör. Sådär på måfå. Och lyckat blev det!


Imorn ska vi ha fredagskos jag och frugan. Vi ska käka baguetter och sen gå en sväng på stan, jag får väl dricka cola typ... Har bara 3 dagar kvar på penicillinet men hostar fortfarande? Ska inte ta hostmedicin imorn för att se hur mycket jag hostar utan den. Blir dessutom så jäkla illamående om jag tar cociliana alldeles för mycket.. Bläääää.... Ska be mor min ringa till Balderkliniken och se vad dom säger... Vet ju redan att det tar lång tid att bli frisk från den här mykoplasma-bakterien men 10 veckor?? Nästan 3 månader? Hallå...


Försöker gå promenader i alla fall. Vågar inte träna.. Och försöker fortfarande vila så mycket jag kan. ÅH ÄR SÅ TRÖTT PÅ DENNA SKITEN.
Har 26 dagar på mig att bli frisk för sen blir det Euro-trip 2011 starring Josefine och Nilsson och Lina Karlsson.


Nu ska jag till Sognsvann och titta på ebba när hon badar.... Ska ta med mig min bok. Känner mig väldigt vuxen.
Sen ska jag lägga in musik och imorn ska jag leta efter sporks!


Pusseli <3

Inga kommentarer: