17 aug. 2011

Nobody on the run, nobody on the beach

God morgon alla små.
Kom på att jag totalt glömde bort att blogga igår, var så himla trött! La mig och läste direkt när jag kom hem, som vanligt (min bok börjar äntligen bli lite spännande när det är 30 sidor kvar...) och vilade lite. Skrev med Linet som köper INTERRAIL-KORTEN idag eller imorn! Wiie! Gud vad jag längtar. Om en månad är jag i Köpenhamn, haha.


I vilket fall somhelst så kom Ebba hem och somnade på en stol innan jag väckte henne så hon la sig där uppe på vårt lilla loft. Då tänkte jag att jag också kunde passa på att sova lite. La huvudet på kudden och så tog det typ 20 sekunder innan jag jag sov. Hann inte ens tänka klart meningen "gud vad jag är trö....."


Sen gjorde vi något vettigt! Bytte batterier i våra brandvarnare. Eller den snälla tjejen på expert gjorde det. Passade även på att kolla på en macbook air 7", ååååhh så fin den var! Såg inte alls så liten ut som jag trodde, blev så himla sugen på att skaffa mig en sån... Perfekt när man ska ut och resa, vägde ju ingenting och var superskinny. Ska fundera på detta.


Idag ska jag åka till Storo köpcenter efter jobbet och träffa Kristina, äntligen får jag tummen ur! Har tänkt att kolla in hennes nya arbetsplats hela sommaren men har aldrig kommit iväg, men nu så!
ska hålla fingrarna i styr, i promise. Sen ska jag baka paj så jag har lite mat här omkring. Eller så lever jag på soppa, haha, snacka om att jag är fattig som knappt har råd med mat. Tur att jag jobbar i ett kök!


Ne, dags att ta tag i dagen Känner mig faktiskt pigg idag trots att solen är totalt obefintlig.
Snälla ge mig sol i Berlin, München, Prag, Budapest, Wien, Venezia, Rom, Franska kusten, Barcelona, Madrid, Paris, Amsterdam, Bryssel och London!


Första stopp: Köpenhamn!

Inga kommentarer: