11 aug. 2011

Let's hug it out bitch!

Har kommit hem från Adecco för snart två timmar sen och legat och läst min norska bok. Börjar typ komma in i språket nu efter halva boken...
Har fått massa beröm av Monica på jobbet idag och tydligen varit lite efterfrågad av andra företag, känns så kul :) Men jag ska vara i Nydalen i en och en halv vecka till typ, det är gott att vara på samma ställe några dagar så man lär sig lite.
Idag har jag haft hand om varmmaten och salladsbaren till typ 330 personer, känner mig jätteduktig även om det bara var calzone och pannkakor som skulle in i ugnarna haha. Men i alla fall. Kändes väldigt mycket roligare än att stå inne i disken! Sprang även till möterummet och härjade med kaffe och grejer. Den här veckan har gått så fort, redan fredag imorn ju!
Dock får jag nog en del att göra imorn för vi hade en till vikarie idag som inte verkade speciellt rutinerad trots att han tydligen hade jobbat i kök? Det märktes tyvärr inte... Så har lite att ta igen, hm hm.

Snart ska jag ner på stan med frugan och se om jag hittar lite hemlisar till mina godingar som jag ska träffa imorn! Längtar som en galning. AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH!!!
Typ så kul ska det bli att åka till Långed och grilla imorn!!! <3 <3 <3

Lyssnar på Blood hound gang, är sjukt trött för jag kunde inte sova inatt (som vanligt)  och på hemvägen mötte jag en tjej med en tröja som det stod "Let's hug it out bitch". Fattade verkligen inte om det var ironiskt eller bokstavligt menat.... Kändes dessutom konstigt att en tjej skulle gå runt med en sån tisha. Känns mer som en kill-grej...
Hah, fast nu googlade jag det och tydligen är det någon entourage-hajp. Inte konstigt att jag inte fattade grejer då, haha. Dissar det mesta som alla andra tycker om bara för att vara vrång.
T.ex. tänker jag aldrig:
- Flytta till Kstad
- Kolla seriöst på serier (grey's, desperate housewifes etc.)
- Handla ihjäl mig på Gina Tricot
- Och andra saker som gör mig vrång. Typ bli engagerad i Dansbandskampen..

Herregud, så är det megahajpat..?
Tänker förresten heller aldrig börja kolla på How I met your mother fast alla i hela världen älskar det.
Principsak liksom.

Inga kommentarer: