31 aug. 2011

So much for my happy ending

Asså jesus, vad jag är sleten idag! Fattar inte varför jag är så himla trött? La mig och läste när jag kom hem och sen somnade jag fast jag sover nästan 8 timmar varje natt...
Är verkligen så trött så jag typ inte orkar eller vill göra något annat än att sova, orkar inte ens laga mat. Fast det har jag gjort ändå, pasta med svamp och bönor.
Helt plötsligt har jag ett överflöd av mat? Frys, kyl och skafferi dignar av mat. Vet inte riktigt hur jag ska göra med alla falaflar och qournfiléer som jag inte hinner äta upp. Tror faktiskt inte Ebba vill ha det...

Ikväll ska vi ta badrummet ett tag och städa upp, sen ska jag duscha och boka min sista bussbiljett hem på ett tag, börjar bli lite nervös nu :) Men taggad! Har en låååång To-Do list och jag har inte ens börjat med den..
min trötthet tar över! Inbillar mig att det är min sjukdom som tar på krafterna just nu...
Men jag har i alla fall jobbat med Monica och Daniel, fick en kram :') Kommer sakna det stället.
Sen har jag varit och kollat och hittat lite födelsedagspresenter till mamma och pappa, kommer ju missa båda deras födelsedagar nu igen... Får fira dem före istället tänkte jag!
Jag ska ta och beställa biljett hem nu.

I söndags var bussen mer än en halvtimme försenad i Årjäng! Åh vad irriterande. Vi kom inte fram till Oslo förrän runt 10 på kvällen och då tog vi T-banen till Majorstuen.
Jag hade en MEGASTOR väska och bara en poncho i det gamla vanliga spöregnet och ebba hade inte mindre än SJU väskor eftersom hon hade varit på Ullared.
Trikken skulle typ inte gå förrän om 20 minuter så då tog vi faktiskt en taxi, för 1 km typ, haha!
Dyrt var det också, 134 spänn, haha. Men lätt värt det.

Nu ska jag gå vidare med mitt liv. Snakkes!
<3


BÖRJADE BLÖDA I NÄSAN! Stackars mig :(

Inga kommentarer: