24 aug. 2011

Sometimes, something beautiful happens in this world

Har haft låten "I just had sex" i huvudet hela dagen? Och jag kan ju inget mer än "I just had seeeeex"? Då kanske det låter lite konstigt.

Har i alla fall haft en bra dag på jobbet, var på samma ställe som igår men idag var dom snälla. ^^
Och när jag skulle åka hem åkte jag med världens segaste buss som skulle stoppa vid VARJE rödljus och vänta i en evighet och sen stoppa inför VARJE människa som skulle gå över övergångsstället. Okej, lite glad blev jag för att busschauffören höll sig till lagen och var en snäll medborgare och släppte över tanterna men hallå? Åka buss i 30 minuter när det knappt skulle ta typ tio med bil om man har flyt vid trafikljusen...
Fick typ springa till Adecco och lämna in mina papper och när jag kom hem HALV FEM var jag ganska trött.
Kan ju tillägga att jag slutar kl 3. Det tog mig alltså en och en halv timme att komma ner till stan och hem igen....

Väl hemma har jag legat och läst och snackat med Ebba och tvingat henne att baka kladdkaka, hehehehe.
Och eftersom hon ville göra åt sin mjölk (asså, mjölk i en kartong, vanlig jävla mjölk) så gjorde hon dubbel sats, så nu har vi världens största kladdkaka som inte får plats i någon burk och ingen bra plast som fäster och jag orkar inte äta mer! :( Åt så himla mycket pasta till middag för DÅ var jag hungrig.

Annars har Lina köpt Interrail-kort till mig idag! OCH beställt min spork och travelhandduk, tur att jag har en snäll vän som kan beställa och ordna saker. Jag tänkte ta tag i mitt liv imorn, idag är jag alldeles för trött. Ska gå och handla nu och fylla på min mobil sen ska jag gå och lägga mig, är så himla trött varje dag när klockan ringer så jag typ bara vill dö. Ne inte dö men somna om, hårt.

Försökte hitta en bild på något Interrail-pass för jag vet ju inte ens hur det ser ut? Hittade bara den här. Tror den är några år gammal.


Btw blev Lina "kalender-raped" efter att ha skrivit ut lösenordet på Facebook, jag tyckte det var keeewwwl!
Ne nu ska jag gå och handla frukost, sen sova! Nighty <3

Inga kommentarer: