25 aug. 2011

You're never here while I'm here

Sitter och har en livlig diskussion på Facebook om NÄR och HUR jag ska komma till Åmål för Moas (och typ alla andra Londontjejers) HEJDÅ-FAEST.
Dom söta små vill att jag ska komma så tidigt som möjligt men det är omöjligt.
Har massa packning som jag tänkte dumpa och tänkte faktiskt vara lite av en trevlig dotter och säga hej till mamma och pappa först och ev. äta mat.
Försöker övertala Ann att komma och hämta mig i Oslo istället, hehe. Blir ju bara 5 timmars körning tur och retur, piece a cake liksom.

Idag har jag jobbat i Nydalen med en SÅ SÖT kille som var kock (HAHA). Han hette Daniel och jag tror faktiskt att jag blev lite kär i honom där han gick och bröt på tyska och sa "beklager" och log lite blygt, aaahh.
Så söt. Och så himla serviceminded, verkligen sprang gjorde han, herregud. Och där gick jag som en annan hösäck och orkade verkligen inte stressa trots att det blev en del att göra under lunchen.
Och hjälpsam var han, fast väldigt tystlåten. Nej herregud, nu svärmar jag ju till och med. Tur att jag ska tillbaka dit imorgon och tur att han inte läser min blogg :D /soetchey_14bast

Slutade tidigt idag och har varit hemma en stund, myst med lite kladdkaka och min bok, mm mm. ska snart ut och kolla i affärer, sport-affärer. Gud vad tråkigt men jag har verkligen fått dille på en sån där liten väska man har runt halsen. Den från H&M passade inte så måste leta vidare. Tänkte att dom kanske hade det i någon sån där jäkla sport- eller vildmarksbutik typ.

Ikväll ska jag ut och gå, duscha och kanske packa lite om jag hinner, annars gör jag det imorgon. Brukar sluta runt 2 på fredagar i Nydalen, verkligen jätteskönt att komma hem tidigt och hinna med att både göra saker OCH chilla lite på eftermiddagen.
Har verkligen varit så enormt trött hela denna veckan. I måndags tänkte jag "Ahja, det är ju måndag, man får vara trött."
Sen tisdag "Ahja, det är ju typ fortfarande måndag".
Igår började jag fundera och försökte lägga mig lite tidigare och jag slocknade strax efter nio (!!) och var dödens trött i morse i alla fall?! Och imorn är det fredag och då säger alla andra "Jaja, men klart du är sliten, det är ju fredag." Wtf?
Imorgon är det i alla fall fredag, vilket betyder TVÅ JOBBVECKOR KVAR, vilket betyder TIO DAGAR!

Ne nu ska jag klä på mig och gå ut på staaaan. Pyss <3
(Ni får förlåta mig, orkar verkligen inte leta upp någon bild och jag är alldeles för sleten och kissnödig för att lägga upp någon på författarinnan till bloggen heller.)

Inga kommentarer: