1 aug. 2011

A thousand knifes

God morgon! Här sitter jag och väntar på att klockan ska bli halv sju så jag kan ringa Adecco. Vet inte riktigt om eller till var de har flyttat sitt kontor så jag måste ringa och fråga och kontoret öppnar först halv sju.
Tänkte fördriva 7 minuter här på bloggen på Ebbas nya dator. GOTT! Lite skillnad på denna och stenåldersmaskinen :P
Det som är lite tråkigt är ju att jag är nollställd med bilder men jag får ta med min bärbara hårddisk.

Förkylningsupdate: Vet inte om det är bättre är eller sämre, känns mest som om den flyttar runt till olika delasr av kroppen. Sov hur kasst somhelst inatt (såklart) så jag vaknade med något som kändes som tusen knivar i halsen och igentäppt näsa, och före det hade jag somnat med en migränliknande huvudvärk, igentäppt näsa (fast andra näsborren...) och en fruktansvärd tinnitus!
Hostan känns dock någorlunda under kontroll men jag har beväpnat mig med hostmedicin och halstabletter. Ska försöka kila förbi apoteket idag för att se om dom har Zyx, typ världens bästa halstablett.

Men annars är det bra, känns faktiskt kul att få gå till jobbet (vart det nu blir) och att vara tillbaka i Oslo med Ebba. Åkte och mötte henne igår och då for jag förbi minnesplatsen.... Helt otroligt vad mycket blommor det ligger där... Kanske tar en sväng ner sen med Ebba i det fina vädret :)
Tja.. Två minuter kvar.... What to do, what to do...

Sitter och försöker lyssna in mig på Mimt-låtarna och skrev av lite texter igår istället för att vila för jag kunde verkligen inte slappna av för jag hade så mycket i huvudet. Ska bli så kul! Kom i gen nu Josefine - Krya på dig!
Hoppas vi ses där, nu ska jag ringa kontoret :)

Puss!

Inga kommentarer: