31 juli 2011

Aint it fun when you know that you gonna die young

Sitter sleten och äcklig och trött i lägenheten nu.
Huvudvärken är helt extrem pga av alldeles för lite sömn, förkylning och resande. Och dålig mat. Har inte orkat äta något riktigt på hela dagen.

Dagens plus:
- Underbart att komma tillbaka till Oslo trots en fin vecka i Selje och en väldigt härlig semester men nu känner jag mig laddad för jobb (och lön, eh...) och faktiskt för lite vardagsbestyr, att ha lite rutiner!
- Jag hade inga skulder till Elixia-gymmet som jag trodde, yej!
- Jag lever. Trots min längsta bussresa hittills i mitt liv.
- Ebba kommer snart!

Dagens minus:
- Att min kropp är sämst på att sova när den som mest behöver det!
- Att jag känner mig orolig för att jobba imorn, vill bara få måndagen överstökad så att man kommer igång igen.

Måste ju säga upp mig från Adecco imorn så att de vet att jag ska resa iväg. Usch det känns superjobbigt, jag vet väl inte hur man gör och på något vis är jag rädd att folk ska reagera på ett negativt sätt.
Men det är ju mitt val att resa - Jag vill det, och längtar! Och i vilket fall somhelst måste det ju göras, man kan ju inte bara sticka ifrån något sådär. Men det känns faktiskt lite tråkigt att den här delen av livet börjar närma sig slutet, jag har ju trivts så himla bra!
Man ska aldrig säga aldrig eller planera livet alldeles för mycket men jag är lite osäker på om jag kommer tillbaka för att jobba i Oslo senare, både vill vidare men samtidigt stanna efteråt... Får se vart vinden för mig.
Eller tågen, bokstavligen.

Nej nu ska jag dra ivög och möta upp min lilla Ebba :)

Puss på er, hoppas ni har njutit av det undebara vädret, och att ni njöt lite åt mig då jag satt på bussen...
Ne ja ä inte bitter...

Inga kommentarer: