3 sep. 2011

As the moment passed you by

Lördag eftermiddag i matkoma. Har precis lagat chili sin carne till Andrée och mig, myms. Ska snaaart ta tag i disken och kanske baka något. har sjukt mycket lust att baka. Paj och muffins vill jag ha, banne mig.

Idag har vi haft världens segodag, det har regnat hela dagen och det har sugit :( Vid 3 försökte vi ta en promenad men det gick sådär eftersom det spöregnade så vi orkade inte gå så långt. Gick och tog en svindyr fika på Åpent bakeri som hade en megagod "gulrotkake" (morotskaka) och kaffe på det, sen gick vi lite i slottsparken och tog trikken hem för att spela spel och laga mat, känns typ som en bakisdag fast det inte är det...  Tog en öl till maten igår på Olivia-resturangen så så bakis är jag nog inte ;)
Okej, jag erkänner. Jag orkade helt enkelt inte laga mat igår, så vi gick på resturang. Herregud vad storstadsmänniska jag har blivit, fy mig! :( Men det är så mysigt att bli uppassad när man själv passar upp på andra hela dagarna...
Well well...

Lilla frugan är i Sthlm och springer tjejmilen, bra hade det "gått" också, hahahahahahaa (fattar ni ällä?). Duktig hon är! Men jag får krupp av att vara i den här lägenheten utan Ebba, det känns inte rätt, tur att man har vänner att leka med.

Ikväll kanske det blir utgång, det beror faktiskt på vädret, hur tråkigt det än låter. Men jag har inte lust att gå runt i högklackade öppna skor i spöregn, får att inte tänka på håret, usch! Vi får se, ska prata ihop mig med Linda och Amanda sen :)

Nu ska jag diska, haadeeee! <3


Här satt vi igår på bogstadveien, fast utan löven. Fast gud vad mysigt med höst! Me like!


Inga kommentarer: