8 sep. 2011

Simon says sit down

Buhu, har så himla ont i magen! Kramper och är uppblåst som en annan heliumballong :(
Ska bli gott att lägga sig nu, tänkte bara slänga in ett kort blogg-inlägg och packa ihop alla mina arbetskläder som jag ska lämna in imorn.
Gud vad fort 6 veckor har gått alltså. Minns när jag kom tillbaka till jobbet och LÄNGTADE efter att få sätta igång och det har faktiskt varit mycket roligare än jag kunde tro att vara på olika ställen, det enda som varit lite jobbigt är när det bara blir en dag där, en dag där och man måste åka in till Adecco hela tiden.
Då tar det ju massa extra tid.... Men idag och imorn jobbar jag i centrum så då går det ju bra, då är det ju ändå på vägen liksom :)

Har varit en så himla rolig kantine idag. Asså gud vad vi skrattade. Skämten haglade konstant, sexskämten tog aldrig slut och vi skrattade typ så vi fick träningsvärk! Vilket härligt gäng asså. Lite synd då nästan att jag inte får vara där längre, men men. ska bli så gott att komma hem! Gud vad jag längtar! Visst, det blir bara 3 dagar hemma men då ska jag bara skrota runt och vila. Packa också såklart men har tänkt att försöka packa så lite som möjligt så det går nog ganska lätt får vi hoppas :)

Ska handla allt det sista på måndag. Och då ska jag till godisfabriken!
Nu ska jag däremot ignorera mitt otroligt toviga hår och gå och lägga mig och vila min lilla mage så jag orkar jobba imorn och tjäna ihop mina sista slantar :)

Godnatt på er alla, puss <3


 och skalman han äl tlött, tlöööööööööööööööööööööööööött.............

Inga kommentarer: