8 sep. 2011

And I cried myself to sleep

Godmorgon, ska snart ner på min näst sista arbetsdag, i alla fall för ett tag, yej!
Känns dock inte som att den här resan är en semester för slappt tror jag nog inte att det kommer bli. :) Vi kommer nog få stressa och flänga runt som bare den.
Jag ska dricka en öl och köpa ett par trosor i varje land jag besöker, har jag bestämt, haha. Får hoppas jag hinner med DET i alla fall ;)

Idag ska jag ner på DnB Nor i Kirkegata, har aldrig varit där förut men det ska tydligen vara ganska lätt att hitta dit i alla fall. Gott att det ligger inne i centrum för jag har MASSA saker att göra idag!!!!!

- Hämta mitt block hos Amanda
- Boka resturang eftersom bokningen var stängd igår?
- Packa
- Gå till Adecco med timelista (man borde få betalt för det där springet med..... :P)

Vill dessutom lägga mig i hyfsad tid ikväll, är så himla trött hela tiden... :( Plus att jag vill hinna titta i affärer... Kliar i fingrarna efter en ny stickad tröja, såg en så himla fin på BikBok igår.. Får ta det på bogstadveien på väg hem tänkte jag. Det är såna här dagar man skulle haft en assistent!

Puss <3



Inga kommentarer: