4 sep. 2011

You don't seem to be into...

Helgen i några få bilder:


Lördagen bestod av fika i regnet, promenad i slottsparken, vina hemma i lägenheten och spela frågespel och sen dra ut på krogen och härja, det var keeewl!
Försökte få tag i Linda och Amanda men det gick inget vidare i dimman... Eh, men hade verkligen en supermysig kväll.
Kände att det var ett bra beslut att stanna i Oslo i helgen, behövde en (hyfsat) lugn helg med massa mys och utan fläng och packning så jag är sjukt nöjd.

Idag har vi haft en seg bakis-dag Andrée och jag, sen kom Ebba hem och vi har tjötat lite om hennes helg i Sthlm där hon sprang tjejmilen och träffade sin syrra.
Sen gick vi till Donken och jag köpte Mcflurry och en kaffe. Kan typ inte dricka mitt pulverkaffe längre, har blivit alldeles för kräsen...


Inte för att donken-kaffe är supergott, men godare i alla fall. Det var i alla fall mysigt att sitta där med kaffe och glass framför filmen "Killers" med Ashton Kutcher och Chatrine Heigl, kan inte stava någons namn men. Den handlade om att A var en hemlig agent och gifte sig med intet ont anande Chatrine men till slut kommer ju hans identitet och gamla jobb upp till ytan...
Påminde lite om Mr och Mrs Smith fast sämre. Kändes liksom, inte lika välgjord och mer barnvänlig trots allt skjutande och allt dödande. Det blev liksom bara skjuting på slutet.

Snart ska jag gå ut på en promenad med Kristina innan jag ska göra i ordning allt till imorn och gå och lägga mig. Ska till Nydalen och söta Monica imorn, yej! OCH SISTA JOBB-VECKAN, YEJ!!
Flyttar härifrån om en vecka, omgomgomgomgomg!!!!

Inga kommentarer: