5 sep. 2011

Charm me like you used to!


 Jag och min elefant säger: Hej den regniga världen - I hate you!
Så himla trött på regn, min elefant också eftersom hon bor med mig. Det har regnat heeela helgen och heeela dagen idag och det ska regna heeela veckan. Så jag är beredd. Tackar uppfinnaren av gummistövlar <3


Idag har jag varit i Nydalen för kanske sista gången. Kommer sakna Monica! Får seriöst dåligt samvete av att åka bort när folk säger att dom kommer sakna mig. känner mig som världens skurk. Fast samtidigt - det kommer vara så värt, så varmt och gött, så coola ställen att hänga på, sevärdheter och goa människor.  Bara sju och en halv dag kvar innan jag är Köpenhamn, yej!
Okej, förlåt att jag tjatar, men det kommer äga.Och jag har nack-kudde och sudoku-tidning så jag KOMMER överleva tågresorna ;)

Nu sitter jag och lyssnar på Yeasayer och ska snart spana in Barcelona. Fick en snilleblixt att jag kanske borde flytta till Barca ett halvår efter jul och lära mig spanska? Ju mer jag tänker på det desto mer sugen blir jag.
Men ni vet ju hur det är med mig, ändrar mig från dag till dag. Ska i alla fall drömma mig bort lite nu, för det är jag bra på :)

Velig yes I am.

Inga kommentarer: